sjuk

hej bloggen har nt skrivit så mycket i bloggen, jag funderar på att lägga ner den men måste tänka lite mer på dt.
men idag har jag nt gjort så mycket jag är sjuk jag har jätte ont i halsenså jag fick vara hemma idag.
men för någon dag sedan skulle jag slända ut något som peppp jätte mycket dt var jätte jobbust så jäg slängde tu den men då börgade den tjuta ännumer så jag tog in den och när jag skulle stänga ytterdörren så är mitt pekfinger där och när jag stängde dörren tog jag i typ allt vad jag hade och dt forsade med blod och dt värsta var ju att jag pratade i telefån då och att jag var ensam hemme så jag sa typ att jag klämde fingret och sa attjag skulle ringa upp sen ja jag på och ringde mamma och pappa och dom var på väg hem jag vet nt vart dom va kommer nt ihåg men nu så är dt bättre kommer typ att tappa nageln och man ser blodet på fingertoppen vid nagelbandet men nu måste jag gå
hare gött
puss hej<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0