i´m sorry



förlåt att jah nt har bloggar men har nt tänkt på dt har tändkt på turkiet och jah hoppas nt att polisen känner igen meh:/
för att när jah var i turkiet för typ 5 år sen så var vi (min familj) i stan och då såg jah en tjej som balanserade på en svart stolpe då då klättrade jah upp på en brevi och gjorde lika dant och stod typ som en balett dansös men ena benet på andra och hönder åvanför huvudet och stod så i kanske 10 min och sen kom polisen och sa att dt var förbjudet att göra så så jag sprand te pappa för att ena min storebor la en keps nedan för för att många slängde pengar och så dom kom polisen och blablablaa och ja men dt b´var antigen spanien lr turkiet
men kommar att nås på mobilen så dt är bah att smsa hej då<33






gammal bild från flygplanet på väg te cypen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0