3 timmar kvar<3

heej<3 idag har jag varit i skolan boooring, men dt typ en kille som gillar mej tror jag:/
asså på skolan så tittar han på mej och blir typ skit röd menhan är faktist ganska söt<3
just dt jag hade hemkunskap idag vi börgade och då var gabriel ( en kille i klassen) han var hos en kompis så en annan kille i klassen ivar hen ringde gabbe och sa att vi väntade på han haha.
men sen så gjorde vi frukost vissa gjorde egg och vissa fil och flingor och vissa gröt ush
men nu ska jag platta håret men ja kan jo skriva ändå<3
jag tappar skit mycket hår när jag  plattar dt men jag är klar nu
oj nu är dt bara 2 timmar kvar till festen<3
åå jag vill att den ska börga nu istellet
för jag har så jävla tråkigt
den börgar 7 hehe hade glömt bort att jag hade datanXD
men nu kom pappa hem och han gör mat åt mej nu
jag ska äta löbiff och pomfritt ( stavning?)
men åå jag vill att min bästis patricia ska komma hem nu
hon är på ridning till klockan 6 
jag måste gå nu bloggar mer sen ska äta


Kommentarer
Postat av: JUjja

hahahahahahaha,,, du kmr yey ! :D <3

2009-09-11 @ 17:57:53
URL: http://juliqbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0