äntligen<3

heej<3 idah ska jag fixa pengar till mitt kontantkort så jag kan använda tele2 jag har väntat i flera år på detta men jag har fått en ny cyckel oxå så dt är min bästa vecka<3
men jag har vait i skolan skit tråkigt vi ade skol joggen:/
ddt var typ 2,5 kilometer jag gick mest med min kompis Sofia<3
men jag kom nästsist av alla tjejer i klassen hehe.
men dt var typ bara för att jag har joggat och gått typ alla andra har typ sprungit allt dom kan.
jag är så jävla glad över att dt är sista året på löttinge
sen ska jag börga på gribbygård<3

men nu måste jag gå puss hej<33




jag igår<3


Kommentarer
Postat av: Elin

fin blogg älskliing <3

om du vill kan jag hjälpa dej & designa den.

puss :) <3

2009-09-10 @ 16:59:07
URL: http://superbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0