Frida<3

Frida, måste jag säga att jag älskar dig,
Jag måste se dig igen det var som 3 år sedan
vi mötte och det var i Oman,
Jag minns att vi hade föreslagit att min bror John och min syster Sofia träffade dig och dina vänner på hotellet
men kom ihåg att vi var tvungna att stanna i Oman för planet hade gått sönder.
Vi åkte till flygplatsen och i början plyget flyet sedan blinkade typ valfri knapp på planet, så vi fick åka till flygplatsen igen och vi såg på flygplatsen till motorn och bromsarna på planet gick sönder.
Sen gick vi tillbaka till hotellet och fick sedan ida och någon att vara med i tidningen
Jag önskar att det var vi två iskall llet Men kom ihåg minnen försvinner och vi förlorar komtakten Jag vet inte om du inte ens komma ihåg mig men jag måste säga att jag älskar dig Frida <3 vi måste träffas igen vet inte ens om du lever fortfarande i Uppsala, vet jag inte om du vet vem jag är längre, men jag måste säga att jag älskar och saknar dig så jävla mycket Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0