i miss you

Frida  jag   saknar dig så mycket jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar dig
men du finns altid inne i mitt härta jag kommer aldrig glömma när vi träffades
och vi hadde så himmla kul det spelar ingen roll vart vi träffas igen men jag
saknar dig så kan ite vi träffas igen någon gång vill jag se ditt leende igen.
du är faan allt för mej jag har haft dt skit hen vi träffades har nt varit mej själv sen vi träffades
jag har gjort allt för att träffas men inget har hänt
dt har typ gått ca 3 år men fatta att jag älskar dej Frida du är fan allt
jag kan gå igenom eld och vatten för att träffa dej igen<3
frida gumman jag har snart inget minne kvar från dej allt försvinner jag vet nt varför
men snälla frida jag saknar dej så jävla fuking mycket
jag dör snart om jag nt träffar dej<3
du är allt snälla frida kom tillbaka vi rtäffades i oman år 2007 på påsklovet snälla frida
jag  kommer  ihåg  att  du  bor  i  uppsala  vet  ej  om  du  har  flyttat  elr  om  du  har  ett  nytt  mobil  nummer <33
med  du  ska  veta  att  jag  glömmer  aldrig  dej  frifa  ferm<33


♥♥♥♥♥♥♥♥ Hedvig Elfstrand ♥ Frida Ferm ♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0