TRÖÖTT!!

heej<3 ida vaknade jag klockan 6 och blev klar 7 så jag har typ en och en havltimme kvar
men just nu sitter jag i min säng och tittar på tv och smsar och bloggar förstos
men ida ska jag på en gårds fest jag håppas att dt kommer att bli roligt
jag börgar bli lite försyld men idag är dt bra igår morse hostade jag typ helatiden och snöt mej och så.
just dt jag har lånat min stora systers väska jag frågade om jag fick den men då sa hon nej
"suck" men nu raderar jag alla sms på min mobil och dt är e i taget och vissa sms är från typ 3 år sedan för jag tog bara en mobil som funkade för min förra va helt knäpp.
men jag måste dra jag kanske bloggar mer idag.
puss hej<3

 







Kommentarer
Postat av: Feelle Propelle

sööt :)

2009-09-18 @ 15:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0