smink/kläder/smycken...♥

hej! den hära veckan så tänkte jag mest att prata om klader/smink/smycken och sånna saker.
jag kanske säger lite tips och sakerna


                                                                             SMINK

mascara, det har man på sinna ögonfransar för dom som inte vet det,
men det finns en massa oliga sorters mascaror
det finns dom som gör så att ögonfransarna blir lite längra och dom som gör ögonfransarna mycket tjockare.
men andra gör så att dom är långa smala och fina.

det finns också vibrerande mascaror, jag har aldrig provar en sån så att jag kan tyär inte säga mer om det.

men sen så finns det brushless mascara det är en mascara som jag har, den är bra
det är som den som är på bilden,

som ni ser så är inte "pinnen" "vanlig" utan att den är "innåt"  och jag tycker att den är jätte bra.

men komentera om du vill att jag ska ta upp något speccielt om något sårts smink men nu måste jag dusha och fixa mej innan patricia kommer för att hon ska sova över här hej då


Kommentarer
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-04-05 @ 16:29:01
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0