är i Gävle

hej bloggen! just nu är jag i Gävle hos min storebror,
hehe han pluggar i Gävle och har bytt från en lägenhet till en annan lägenhel som är större och snyggare hehe.
Han är 22 år och pluggar i Gävle.
men idag har jag varit på ikea och köpt saker till Oskar som t.x.e en soffa, och en jätte stor tavla.
men annars så har jag bara haft det bra och tagit det lungt, men idag så är det fullbokat på vårat hotel så vi var tvungen att boka ett bord (fast vi är gäster) lite dåligt tycker jag för att om man väl bor på hotelet så borde man inte behöva boka ett bord. men jag mår ganska bra har ont i halsen lite då och då men jag ska försöka att skriva så mycket/ofta jag kan för att jag har typ inget internett, men jag lovar att jag ska skriva om jag hittar något internett (just nu är jag hemma hos oskar som jag har sakt och han har ju internett)
just det, det är jätte mycket snö här i gävle så att snö högarna är nästan störren husssen.
men jag måste säga att jag är jätte lättskrämd (jag gillar inte det) men iallafall min storebror har skrämt mej det ligger en skogs-kyrkogård (stavning?) nära vårat hotel och då har han sakt att någon kommer att komma i och skrämma mej inatt och då har jag drömmt om läskiga saker så att jag har trott att det har varit på rikrigt så då när jag vaknade så sa jag vad som hade hänt och då sa dom att jag bara hade drömt, men en sak är konstigt
min mobil föll ner från våningssängen (jag bodde högst upp) och då hämtade jag den och jag trodde ju såklart att den hade gått sönder med det hade den inte och den hade inte fått en enda repa på sej,
men om jag har mobilen i fickan så får den reper.
men jag har köpt lösnaglar och lite (smycken till) så vi för se hur dom blir<3

men jag kan ladda upp några bilder när jag kommer hem för att jag har glömt sladden hemma
puss&kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0