är med på en tävling om en dator=)

hej bloggen jag ska/måste berätta varför just jag vill vinna (hehe är med för att man vinner en dator och har nt råd med en dator...)

varför just jag vill vinna är för att:jag inte har någon data jag får alltid låna mammas,och jag hade en dator när jag typ var 4/5 ÅR och jag splade typ barbie och datorn stängdes av och jag försökte att sätta på den men det gick inte och jag har sparat pengar i typ 6 år till en dator men det är någon i min familj som tar minna pengar så jag har aldrig råd att käpa en dator och jag behöver värkligen en dator så att jag kan: blogga mera/oftare kunna läsa bloggar, och för att jag älskar datorer. jag frukar åka till lander och jag har inget internett där, mitt internett kopling tar slut ca 50 meter ifrån mitt hur och jag älskar att läsa din blogg… och jag skulle bli jätte glad om jag van för att jag skulle vilja ha en dator och vi har inte råg med hen ny så jag skulle vilja vinna…<3

jag håppas att jag vinner då lovar jag att jag ska blogga nycket mera...<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0