mm gått=)

hej! idag har jag varigt i skolan som började´klockan 09:00 och sen hade vi matte vi har börjat på ett nytt kapitttel som handlar om geometri det är tråkigt men det är lätt så man blir klar fort sen hade vi rast...
sen hade vi nationellaprov i svenska tråkigt.. sen rast gympa och sist slöjd jag har syslöjd sen gick jag henm och åkte ochhandla med pappa, vi köpte j'ätte mycket kakor (vi har aldrig kakor för att vi brukar nt få äta kakor lr så)
och jätte stora äpplen, eller dom är inte så stora men dom är goda=)
aja annars har jag bara varit hemma och haft tråkigt.
jag vet inte vad jag ska göra idag ska nog bara vara hemma och ta det lungt är lite försyld ska föraöka att bli frisk.

just nu tittar ja på tv och väntar på att maten ska bli klar puss och kram


Kommentarer
Postat av: Juliiaah (:

Hejj nu har svaren från frågestunden kommit upp på bloggen =)

www.JuliaOfSweden.blogg.se

2010-02-01 @ 18:03:01
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0