ny vaken och läskig dröm

god morgon allihopa (stvning?) ja jag är ny vaken eller jag vaknade nyss och har bara tagit bort allt smink från igår här kommer en bild ----------> hehe då här såg jag ut igår (driv).
aj jag tappade min mobil och när jag tog upppp den så brände jag mej.
mn nu ska ni få häva vad jag drömde om den var inte rolig...

okej jag var med min storasyster sofia och min storebror oskar hade ett vapen som typ lät brrrrrrr (den kunde skjuta jätte måpnga skåt utan att ladda om...)
men aja då så sköt min store bror min syrra i benet:o och så fort sofia gick nära han så sköt han henne men inte mej:s
men då så plötsligt kom vi till något kånstigt hus med konstiga människor... och dom var ju såklart snälla eller det var typ ett hus som sat i ett köpcenter.. men då kör alla på oss (mej och sofia och någon som hjälpte oss)
till slut kom jag ner och sprangmot tunnel banan och bnah kom vi springer hit och sen såg jag ett köpcenter och bah nej vi springer hit och när jag var inne började jag att gå men då hade jag tappat bort alla och jag började få tårar... men då såg jag min kusin hon heter hampus och sen hugo och sen hannah och gissa om jag blev glad då för att jag vill ju inte do ensam tänkte jag då.. men då hör jag en röst son skriker HEDVIG!! och det va sofias röst jag blev överlycklycklig och sprand till henne men då var hon en grode men jag blev lika glad ändå sedan vet jag inget mer då vaknade (hehe jag hade tagit bort lite för jag kom inte ihåg så mycket så det tog jag bort...)

men jag blogger mer igag pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0