förlåt för dåligt inlägg...

hej allihopa! förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men nu ska jag skärpa mej och nu menar jag det.
ehm idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt jag har varit hemma och kollat på tv och på bloggar!
alla andras bloggar ar så bra så jag har en fråga om någon vill fixa min lilla lilla blogg=)
annars har jag bara varit hemma och varit sjuk som synd är
för att jag saknar minna kompisar och min underbara kille markus<3
jag har haft 37,8 grader feber=(
idag har jag vbara varit inne för att jag är sjuk och förr att det var varit jätte kallt ute
jag ska försöka att fixa min blogg men jag är rädd om allt försvinner men jag får prova mej fram



jag skulle jätte järna åka ifrån kylan här i sverige och åka till något varmt ställe


puss hej älskar dej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill oxå åka till ett varmt ställe, e så kalt här :( <3

2010-02-02 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0