Frida<3

Frida<3 jag saknar dej så jäv*a mycket dt går t att beskriva med ord vi har nt träffats på snnart 3 årsist vi pratade med dej var ett år sedan
men jag älskar och saknar dej Frida jah har en bild på dej jag vet nt vad jág ska göra utan dej.
men kommer du ihåg när vi lekte sjöjungfrur i polen och då ville några ndra vara med men vi ville nt dt, eller när vi skulle gå t på kvällen och plocka snäckor då såg vi krabbor och vi gick upp på sol stolat´rna eller första dagen vi kom dittt om nt elin och ida hadde träffat johan och sofia skulle nt vi knänna varandra och du lärde mej en låt på andra språk och vi plokade blommorna och hade dom i håret. eller när jag såv över hoss dej på hotellet<3
eller när vi hade någon tävling eller när dt var vattengymmpa<3
asså min kärlek till dej är obeskrivlig.
dt var dom roligaste dagarna i mitt liv<3men vad hände vi tappade kontakten
om vi skulle träffas igen skulle jag gråta av glädje gumman<3
du är värkligen en riktig vän jag kan värkligen lita på dej
jag har aldrig älskat/saknat någon så myycket jag älskar och saknar dej
när jag kollar på bilden på dej börgar jag både gråta och le för att jag träffade dej och för att jag saknar dej.
asså jag kommer aldrig att glömma dej gumman<3
asså min högsta önskan är att träffa dej igen och se ditt leende<3
I LOVE YOU AND I NEED YOU
SNÄLLA KOMVILLBAX
asså du mitt liv är som en mardrömm utan dej<3
just nu sitter jag och gråter för allt jag skrivert

 

Hedvig Elfstrand <3 Frida Ferm


Kommentarer
Postat av: mia

vad har hänt? :/

2010-01-28 @ 20:32:02
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0