hade tråkigt

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
kille

Vad står det i ditt femte sms?
Ja, haha de e klart, man e fan bög om man nt gjoRt det ;) <333

vem ringde dig senast?

pappa

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
haha en bild på mej ;D

Vilket språk är din mobil på?

svenska ?

Vad heter din ringsignal?
b något

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
sajk:)-markus

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Älskar dej med<333-markus

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
görs?-markus

Vem är din 13:e kontakt?
börsnytt

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
nej?

Ogillar du nr 5?

vet inte:S

Har du varit i hop med nr 1?
haha nejx)

Vad har din mobil för färg?

svart


och nu ett smstext:

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg.
Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
Gör likadant på varje fråga

1.saik:)
mm

2. bira?
haha nej

3. görs?
saknar efter dej

4. min mamma snacka engelska me henne å trodde att jag nt fatta ngt...
ää? okej

5.mm
mm på dej själv<3

6.vafan jag har nt frågat?
okej:(

7.hmm tar ett annat sms får nt säga detta......
aa,
<3



8.ring mig sen
okej älskling

min syrra
okej

10. typ alla samtidigt
och vilka är alla<3?

 


Kommentarer
Postat av: sannie

Lördag idag, hoppas din dag blir awesome :)

kram

2010-01-30 @ 14:56:12
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej ! Fin blogg :)

allt bra idag?



2010-01-30 @ 15:21:31
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: Sophie

Åh, sådana där test gjorde jag när jag var mindre, de var alltid roliga :P

2010-01-30 @ 19:45:27
URL: http://sophiecollins.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj :)

Jag har just frågestund på min blogg ,

skulle vara tacksam om du ställde en eller flera frågor ;)

www.JuliaOfSweden.blogg.se

P.S. Snygg blogg :) ♥

Kram // Juliia =)

2010-01-30 @ 20:11:09
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0