svar på frågestrunden, så frågestunden avslutad:P

moaaa

hej har du en kille/tjej?
och isåfall vad heter han/hon?

svar: ja jag har en kille, och han heter Markus


anonym

vem är du kär i?

svar: jag är såklart kär i min kille markus


anonym

är du tsm med något om ja vem?

svar: jag är tsm i markus


sandra

har du strulat någon gång?

svar: ja det har jag


anna

när fyller du år?

svar: jag fyller år den 17:e mars


julia

om du bara fick välja en att strula med vem skulle dt vara då^^

svar: markus




så det var alla svar håppas att ni blir glada men nåsta gång vill jag ha fler frågor;)

Kommentarer
Postat av: någon

dålig blogg.

2010-01-29 @ 16:03:12
Postat av: Lisa

Jag gilllar din blogg!

2010-01-29 @ 18:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0