varför:/

varför dissar du mej du gör fan det hela jävla tiden kan du inte sluta med det för det är faktist jävligt jobbigt du kanske tycker att det är roligt men tänk hur jag känner mej när du gör något mot mej jag har fan känslor vafan är ditt prublem har jag gjort något åt dej lr nä just det, om du tycker att jag är jobbig så säg det till mej istället det är fan det jag hatar med dej, du dissar mej hela jävla tiden
sej som det är istället att du inte vill prata med mej eller så men jahg är iallafall ingen som sviker andra som du gör jag vill bara vara shyst men vad får jag tillbaka?
jo en jävla massa shit.
jag hade visst fel jag kan tydligen inte lita på dej och kommer aldrig mer att göra det
du tror typ att du är cool och så men det är du fan inte tänk på andra för en gång skull
varför gör du så här mot mej:O
ska jag göra så mot dej hela jävla tiden eller... när just det så du får fan sluta med det
tänk inte bara på dej själv
asså du är jå jävla egoistisk (stavning?)
varför gör du så mot mej men ialla fall
jag vill oxå säga att vår vänskap är slut vi är inte kompisar
önskar att vi aldrig blev det:/ </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0