Gästblogg (:

sara här då ! ;D

Tänkte blogga lite på hedvigs blogg. Brukar inte gästblogga direkt, men vafan nån gång måste man väl;)

Idag har jag väl nt gjort så mycket. Har vart ute med båten,badat,solat och grillat med bästis :) badat naaaken med kompis xD haha , d e seroöst helt sjukt att jag vågade göra det , men jag e ju så snygg så det kan väl nt bli så pinsamt att visa hel mig ;)
Men ingen såg iaf hoppas jag. Det var ngr i närheten men vettefan. Skit samma om dom såg en naken tje, det har väl alla gjort lixom :P

aa, sen spela jag lite kubb på kvällen med oskar,frida och elii. Inte så värst kul men jag och elli vann ;)

Hahah, aa nu ska jag väl skriva i min egna blogg, puss o hej (:
lägger in en liten bild på mej då ;P


liten bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0