¨är i gävle

heej bloggen!!!!! hehe just nu så är jag ju i gävle med min store bror oskar=)

jag har ju saknat han skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe:$

aja men just nu så är jag i gävle och kollar på tv:$ hehe jag tror att jag snart ska åka tillbaka till hotellet snartoch äta litte:P


hehe:$

men ja jag kanske inte kommer att skriva så himla mycket i hälgen för att jag är i gäv´le och jag är ju här för att jag ska åka skidor och snowbord (stavning?) men sorry jag måste dra my oskar stryper mej annarsXD haha nä men jag måste gå nu puss

p.s komihåg att skirava frågor till mej... högst upp i vänstra hörnet på min blogg hehe opuss<3♥


Kommentarer
Postat av: Kanya §

Saknar dejjj gmn!<3

2010-03-04 @ 18:44:01
URL: http://absolutensam.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har sagt att ni är i gävle 3 gånger , vi förstod att du var i gävle första gången.. !

2010-03-05 @ 15:02:48
Postat av: heddah<3

nä dt är andra gången:O

2010-03-05 @ 17:24:42
URL: http://barahedvig.blgg.se
Postat av: Anonym

I ett och samma inlägg sa du det 3 gånger..-.-'

2010-03-06 @ 22:49:04
Postat av: heddah<3

jaja jag är lite KNÄPP ibland och ni för vänja er=)



//heddah<3 (jag äger bloggen...)

2010-03-07 @ 12:10:25
URL: http://barahedvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0