förlåt:/

hej<3 förlåt för att jag inte har skirit idag/igår... har inte hunit, jag kan berätta lite om de jag har gjort... i fredags så var jag i globen, jag kollade på genrep för melodifestivalen jag tycket att det va lite foligt när björn gustavson kom upp på senen och satt sig vid flygen när salem al fakir uppträde. men min favvvorit var nog eric saade. i går så var jag hos minna kusiner, ena min kusin hade fyllt 15 år. det var ganska roligt där, jag var mäst med min lilla kusin som är 2 år. idag har jag varit och kollat på AIK på råsunda, dom spelade typ mot mjölby eller vad det heter,det blev 0-0 ganska dåligt:( kom ihåg tävlingen puss<3

Kommentarer
Postat av: Dilaan D

sööt blogg :D allt bra med dig? kram!

2010-03-14 @ 19:19:00
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: Dilaan D

Tack tack ♥



vart kan jag hitta tävlingen? kram!!

2010-03-15 @ 19:40:16
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0