heddah är kär<3

heej<3 hehe just nu så är jag på väg hem till täby, åå jagvill inte åka hem nu har lilla jag blivit lite kär hihi,
han blodde på mitt hotell hehe, jag skulle åka upp till mitt rum och då har han i hissen så det var bara jag och han men jag vågade inte säga något men när jag skulle åka ner igen då var han oxå där (vi blodde på samma våning)aja men han klickade på 4:an (i hissen) men han va redan på fyran så jag frågade om han skulle ner och det skulle han inte så då sa jag att han redan va på vånint fyra och då klickade han typ på 5:an och sen åkte han:(
men han är skiiiiit söt, men strunt i det nu:/

just nu är är jag på väg hem som jag sa hehe men jag som precis hade fått kompisar där och då ska jag åka hem:/ aja jag orkar nt skiriva mer nu puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0