heej:)

heej allihopa<3 jag har nyss vaknat eller jag vaknade ca 11.10 typ hehe
men jag hade tänkt att ha dagens låt så att jag börjar med det idag:)
men jag kan erätta lite om vad jag ska göra i veckan/månaden vi nfår se

tisdag (idag). så ska jag städa mitt rum lite, men sen så ska jag och mamma gå igenom min garderob och kolla vad jag kan ha och vad jag inte kan ha. Men annars vet jag inte vad jag ska göra kanske vara med någon kompis vi får se=)

onsdag. hehe har inte heller något planerat hehe kanske vara med någon kompis

torsdag. hmm jag kanske ska åka upp till Gävlemed mamma och pappa, isåfall så ska vi åka skidor/snowbord i/på kungsbärget i några dagar.

fredag. samma som i/på torsdagen

lördag. jag vet inte kanske kungsbärget:/

söndag jag vet inte


hehe men nu så kommer en veckans/dagens låt hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0