heej<3 :)

hej! jah har varit på bio den var jätte bra
jag såg farsan igen 
aja just nu så "pratar" jag med mitt gossedjer långöra
hon säger att jag inte älskar henne för att jag lämlar henne hemma ifrån skolan...

just nu så camar jah meh min lilla sötnos gissa vem.......... linnea H grattis men tyvvär så får ni inget pris för er som hade rätt haha

linnea är bara en för bra kompis, hon är jätte snäll och jätte söt
den snällaste och sötase kompis jag haqr haft
aja ska typ kolla på tv nu.      har skit ont i magen blogger mer ikväl puss    :D

Kommentarer
Postat av: Llicious

tjutju!

checka bloggen sweety's; JLlicious.blogg.se

(och missa inte vårat tjej-erbjudande)

2010-03-27 @ 01:43:16
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0