hmm är det bara början:D

hej bloggen! ja äntligen så är skolan över men det va ändå ganska roligt jag kan berätta om min dag:D

först på morgonen så vaknade jag ganska tidigt av att jag var tvungen aatt gå på toa men jag ville inte gå för att jag hörde mamma och pappa i köket så jag ville inte göra dom ledsna eller vad man ska säga,
aja men dom kom in och sjöng för mej hehe...
jag fick en jordgubbstårta, jag skulle bjåsa ut ljusen, men don gnistrade och det var sonnadära busiga ljust så att jag hade blåst ut ca 5 ljust och sen så skulle jag blåsa ut resten men då tändes dom igen och då blåste jag och bara blåste och tillslut släcktes dom:D

hehe jag fick en jätte fin och en bra present och det är en dator jag andvänder den nu hehe.
jag fick flera saker men jag orkar inte skriva
allt:D

aja men sen åkte jag till skolan och det första jag hörde när jag kom in i klassrummet va: Grattis Hedvig!
och då sa typ alla som var där va vem fyller år! och då svarade vissa att jag fylde år så det blev lite pinsamt

aja strunt idet jag har haft det bra iallafall men jag bloggar mer snart puss♥

Kommentarer
Postat av: Krystal

Awww vilken fin header du har ^^

2010-03-17 @ 18:37:04
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0