J ävla c p dah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

va vad har hänt...!? först skolan och nu dethär:

jag vaknade hade skiiiiiiiit ont i magen så att jag knapt kunde gå, jag kom försent till skolan(jumpan)
vi hoppade hoprep på rasten och ******* kastar min mössa i en vatten för så att jag sparkade han och kan sparkade tbx på mitt smalben med det gjorde inte så jätte ont det kändes bara som om hela benet blödde jag sprang in på toan ca 2 min efter och kollade då att jag inte blodde men jag blödde lite, jag går in och vi har kängrumatte och jag hade rekt-upp handen i minst en halvtimme utan att ha fått någon hjälp medans som andra fick hjälp efter ca 1 minut men jag får ingen hjälkp alls och sen när jag kom hem så hade jag bara 6 basökare och nu är min data cp!!! och den va smutsig och allt!!!

så den är typ tänder nu...

Kommentarer
Postat av: Wilma

Just nu pågår veckans blogg hos mig om du vill vara med! Anmäl dig gärna! Den som vinner, vinner en frivillig design av mig om den VILL!

Kram Wilma

2010-03-18 @ 20:42:00
URL: http://wllma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0