vill nt bråka:/



du har blivit jävligt kaxig och bara skyller på mej
men jag älskar dej ändå. vi sa föralltid då trdde jag att det skulle bli det xå men jag hade visst fel:/
jagvet inte om du ljög för mej i början när du sa att du älskade mej eller om du menade allvar,
men nu känns det som om att du typ har uttnjytjat mej för någonting
asså jag älskar dej, jag kommer aldrig att glömma dej även om glömt mej...
jag litade fan på dej! jag blev glad så fort jag hörde ditt namn.
jag gråter och gråter för alltu du har sakt till mej,
du var den ända jag värkligen älskade.
det känns som om att du försökte såra mej.
men du fick mej att le, du fick mej att leva ett riktigt liv.








jag tror att du vet vem jag menar</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0